منطقه دشمن زیاری

دشمن زیاری یکی از بخش های شهرستان ممسنی است که در ۸۵ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

منطقه دشمن زیاری

دشمن زیاری یکی از بخش های شهرستان ممسنی است که در ۸۵ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

رود گردو <بیرو>

نظرات 2 + ارسال نظر
elahe پنج‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 ق.ظ

درود بر شما هم ولایتی عزیز من برای پژوهشم در مورد دشمن زیاری به کمک تمام عزیزان که عرق دشمن زیاری دارند نیاز دارم ممنون میشوم به ایمیل من پیام دهید . fe.razmjooee65@gmail.com

منوچهر سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:08 ق.ظ

سلام
من که پیام ارسال کردم و جواب نشنیدم چه سود . با وجود این باز هم ممنون

با سلام و عرض احترام.
دوست من ، مقالات شما را خواهم خواند و با اجازه بعضی از آنها را نشر خواهم کرد.
خیلی ممنون بابت فرستادن مقاله هاتون و عذرخواهی به خاطر تاخیر بنده.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد